STORITVE IN IZDELKI PODJETJA
- člen (storitve in izdelki podjetja)
Podjetje ponuja izdelke, ki se nanašajo na osebnostni razvoj in so primeroma sledeče:
- planerji, dnevniki in knjige in dodatni pripomočki zanje (nalepke, digitalni produkti za natisniti)
Storitve in izdelki podjetja so podrobno predstavljeni v ponudbi, ki je dostopna na spletni strani sanjajvelikesanje.si. Sestavni del ponudbe je tudi cenik podjetja, ki je dostopen ob posameznih storitvah in izdelkih.
- člen (ponudba storitev in izdelkov)
Podjetje izdelke in storitve ponuja naročnikom preko spletne strani sanjajvelikesanje.si, njenih poddomenah in na več različnih družbenih omrežjih (Facebook, Instagram, LinkedIn, itd.).
Podjetje v ponudbi opredeli lastnosti izdelka in vsebino storitve, ter ceno posamezne storitve ali izdelka.
- člen (naročilo izdelkov in storitev)
Podjetje ponuja izdelke, ki jih pošilja po navadni pošti (npr. motivacijski zvezek in dnevnik Sanjaj velike sanje, itd.) in izdelke, ki jih posreduje v elektronski obliki (npr. dodatki za lastno tiskanje (printables), itd.).
Naročnik odda svoje naročilo preko spletnih obrazcev, ki so dostopni na spletni strani sanjajvelikesanje.si.
Vse cene so izražene v € (EUR). Podjetje cene lahko spreminja in veljajo takoj po objavi. Za že potrjena naročila, ostanejo v veljavi cene iz naročila. Popusti in promocijske kode se ne seštevajo, razen če je drugače navedeno.
- člen (plačilo izdelkov in storitev)
Naročnik prejme na posredovani elektronski naslov predračun za storitev ali izdelek. Po plačilu računa, podjetje pošlje račun na posredovani elektronski naslov. Na željo naročnika, mu podjetje posreduje račun tudi v papirnati obliki na posredovani kontaktni naslov.
Ponudba storitve ali izdelka šteje za sprejeto in naročnik naroči storitev ali izdelek s plačilom posredovanega predračuna. Naročnik je pred naročilom seznanjen s temi pogoji poslovanja in se ob naročilu z njimi strinja. Naročnik je seznanjen, da se s plačilom storitve šteje pogodba za sklenjeno.
Po plačilu predračuna mu podjetje pošlje izbrano storitev ali izdelek oziroma omogoči uporabo storitev.
Naročnik je seznanjen, da je v primerih dostave na poštni naslov lahko dogovorjeno tudi plačilo po povzetju. Naročnik in podjetje se lahko dogovorita tudi za osebni prevzem na sedežu podjetja po predhodnem dogovoru preko elektronske pošte ali telefona.
Naročnik je seznanjen in se strinja, da ima podjetje v primeru napake pri posredovanem predračunu (npr. napačen znesek ali specifikacija storitev) možnost, da napako odpravi. Naročnik je v takem primeru dolžan poravnati popravljeni znesek ali pa odstopiti od naročila.
- člen (dostava na elektronski naslov)
Storitev je opravljena, ko podjetje posreduje naročniku vse dokumente, ki jih zajema naročena storitev.
Storitev šteje za dostavljeno, ko podjetje prejme elektronsko potrdilo o prejemu elektronske pošte. Storitev šteje za dostavljeno tudi, če naročnik kako drugače potrdi prejeto storitev oziroma ne sporoči, da storitve ni prejel. V primeru, da naročnik ustno potrdi prejeto storitev, podjetje zaprosi še za pisno potrditev po elektronski pošti.
V primeru tehničnih težav pri elektronski dostavi, sta podjetje in naročnik zavezana, da se vzajemno obvestita o težavah pri dostavi, z namenom, da se težave uspešno odpravijo in podjetje storitev uspešno dostavi.
- člen (dostava na poštni naslov)
Izdelke podjetje dostavlja preko Pošte Slovenije, GLS ali druge paketne dostave, ki izvaja dostavo blaga na domu. Naročnik je seznanjen, da je cena dostave odvisna od velikosti naročenega izdelka in se določa po veljavnem ceniku Pošte Slovenije, GLS oziroma druge dostavne službe. Podjetje naročnika seznani s ceno dostave in odkupnine v predračunu, ki ga posreduje naročniku v plačilo.
Naročnik je seznanjen in se strinja, da dostavna služba dostavi naročene izdelke v dopoldanskem času od ponedeljka do petka in na naslov, ki ga je naročnik posredoval ob naročilu.
Naročnik je seznanjen in se strinja, da v primeru nezmožnosti prevzema izdelkov na domu, izdelke lahko prevzame na naslovu Pošte Slovenije, ki je naveden na obvestilu o prispeli pošiljki ali paketomatih podjetja GLS.
V primeru neprevzetega vračila pošiljke, podjetje kontaktira naročnika in ga seznani z nastalo situacijo. Paket se ponovno pošlje na stroške naročnika in sicer preko Pošte Slovenija s storitvijo PPN (poštnino plača naslovnik). Ponovno pošiljanje zaračuna Pošta Slovenija po njihovem veljanem ceniku.
- člen (reklamacija storitve)
Podjetje pri storitvah treningov, vaj in coachingov upošteva le pisne reklamacije, ki so posredovane na elektronski naslov: ojla@sanjajvelikesanje.si v roku 60 dni od naročila storitve. Pisna reklamacija mora zajemati:
- točno navedbo storitve, na katero se reklamacija nanaša,
- zakaj se storitev reklamira in
- priložene morajo biti kopije vseh vaj in nalog, ki jih je naročnik naredil do zadnjega prejetega modula pred posredovano reklamacijo.
Podjetje naročniku odgovori najkasneje v roku 8 dni. V primeru upravičenosti reklamacije, podjetje naročniku vrne vplačani znesek najkasneje v roku 30. dni od prejema pisne reklamacije.
Podjetje ne upošteva reklamacij, ki se ne nanašajo na dogovorjene vsebine oziroma reklamacij, ki izhajajo iz nerealnih pričakovanj naročnika.
- člen (reklamacija izdelka)
V primeru stvarne napake na izdelku, ima naročnik oziroma kupec 60 dni časa, da o tem pisno obvesti podjetje na ojla@sanjajvelikesanje.si . Naročnik oziroma kupec mora napako natančneje opisati in omogočiti podjetju, da izdelek pregleda.
Podjetje naročniku oziroma kupcu v osmih dneh odgovori na zahtevek.
- člen (odstop od pogodbe pri naročilu storitev)
Podjetje ne omogoča odstopa od pogodbe pri storitvah, ki jih ponuja, v roku 14 dni od sklenjene pogodbe oziroma naročila storitve, brez navedbe razloga. Šteje se, da je naročnik s tem seznanjen in se strinja.
- člen (odstop od pogodbe pri nakupu izdelkov)
Podjetje skladno z zakonom o varstvu potrošnikov omogoča naročniku oziroma kupcu izdelkov, da v roku 14 dni od prejema izdelkov, brez navedbe razloga te izdelke vrnejo nazaj. Podjetje v takem primeru vrne denar najkasneje v roku 30 dni. Ta določba velja le za fizične osebe in za izdelke, ki niso personalizirani po želji naročnika.
Naročnik oziroma kupec je seznanjen in se strinja, da v takem primeru stroške pošiljanja izdelka nazaj krije sam.
- člen (posebni dogovori)
Ne glede na določbe tega akta, lahko podjetje in naročnik dogovorita in uredita poslovno razmerje drugače, v skupnem zasledovanju interesa obeh.
- člen (omejitve odgovornosti)
Podjetje se trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost vseh podatkov, ki jih ima objavljene na spletnih straneh podjetja. Podjetje ne odgovarja za napake v besedilu ali neažurnost podatkov.
Vse slike na spletnih straneh podjetja se po tem aktu štejejo za simbolične. Vsak izdelek je unikaten, zato lahko pride do manjših odstopanj v barvi ali vzorcu.
Različne oblike svetovanja in izobraževanja, ki jih podjetje ponuja, ne spadajo pod uradno priznane oblike terapevtske pomoči ali uradno priznane izobraževalne programe. Storitve podjetja ne nadomeščajo tradicionalnega terapevtskega pristopa ali zdravljenja. Po tem aktu se šteje, da je vsak naročnik takih storitev našega podjetja seznanjen in se s tem strinja.